Elifbayrak Doğduğundan beri sağıp veriyordum 1 aylık olduk daha dün, dünden beri sütüm kesildi denecek kadar az geliyor 10 cc sizce çoğalır mı
Mom070 Elifbayrak Daha erken sağmaya devam edin. Silikon uçla verseniz emmez mi? Güzel beslenip dinlenin süt yapan şeylere ağırlık verin. Gelir yani inşallah.
Cheerfulmom Elifbayrak Bende sağarak besliyorum bebegimi ilk zamanlarda sütünün az gelmesi normal. Sağlıklı beslen bol yeşillik ve humana çayını alabilirsin ilk günler bende çok faydası olmuştu. Solgarın süt arttırıcı vitamin hapı var bestlak damla var valla ben hepsini kullandım düzenli 2 saatte bir de sagdım çok şükür arttı sütüm
DaisyMom Elifbayrak Emzirdikce cogalir.Mesela ben saginca cok sutum cikmiyor.Ama kizim emdikce sutum cok oluyor.Tabiki çogalir bazen az gelir bazen cok gelir.Kafayi takmayin.Ten temasi kurun.😊mama veriyormusunuz.
Elifbayrak Mom070 emmiyor 1 aydır deniyoruz biberona alıştı sezeryan olunca süt gelmedi 4 gün hastane de biberonu dayadılar beni kabul etmedi almıyor sütüm de çok azdı şimdi tamamen gidiyor 🥺
yademila-48 Emzirme refleksi olmadığı sürece azalıyor canım sağmakla olmuyor emzirdikçe artıyor bir de hipp marka süt çayı var ben onu kullanıyorum sabah akşam bol su tüketiyorum birde hurma yiyiyyorum 2 günde farkını görürsün diye düşünüyorum
DaisyMom Elifbayrak emmesi icin emzirme sondasi kullanin.Ben onun sayesinde beni tekrar emmesini sagladim bebegimi .Simdi hep beni emiyor sadece geceleri mama veriyorum.Ben 2 veya 3 gun kullandim emzirme sondasini.Sonra kendi cekmeye basladi.Mutlaka oneririm emzirme sondasini.Onunla gogsunuzu cektikce gogusleriniz tekrardan sut dolacak.Ilk basta kullanmasi zor oluyor ama pes etmeyin zor da olsa direnin.