KardelenYB Kullanan anneler vardır mutlaka kızım da süt alerjisi var sidefer kullanamıyoruz bunu verdi merak ettiğim tadı nasıl ve kabız yapıyor mu ?
Synmannesi KardelenYB Canım ilk başlarda kakası siyah oluyor korkma bir de aç karna ver benim bebeğim sekiz aylık yedi damla veriyorum beş aylıkken beri kullanıyorum memnunum
Dilos01 KardelenYB ocean kan damlası kullanıyoruz bizde aç karnına 8 damla şeklinde arkadaşın dediği gibi 💩koyu idi ilk başlarda 😁tadı kan rengi degil öyle bekliyordum 😂😂kan ilacı diyince severek iciyor bizim kız
Asdtky KardelenYB bizde kullanıypruz içinde pancar şekeri var ve beyaz bebekler çok çok seviyor Bizde kaka bir değişiklik olmadı.
AslanK Yani ocean kullanmadım hiç ama bestiron kullandım kakasının rengini bile değiştirmedi genellikle kan damlaları sancı kabızlık kaka renginde değişiklik yapıyor ama çok şükür bestironda hiç yaşamadık ve organik bence en iyisi bestiron
Dilos01 KardelenYB yok cnm geçtik bizde 🥰gayet güzelce iciyor 😂bayıla bayıla dudaklarını bi yalayisi var içtikten sonra
Dilos01 KardelenYB 🥰insallah senin prenses de sever tadını kilosuna göre vereceksin ben 8 damla 1 çay kaşığına denk geliyor
KardelenYB Dilos01 aynen kuşum öyle vallahi zqten degısık degısık huylar çıkartıyor vallahi yetişemiyorum 😂
Dilos01 KardelenYB kız vallahi bizim kız da öyle ilahi çalıyor yA telefonumdan oda vallahi bak inanmazsın kendi kendine mırıldanıyor bende post açacaktım korktum bi an senin kızda demek ki aynısını yapınca rahatladım valla bi an ninni söylüyor herhalde dalmaya yakın söylüyor benim kız 2 3 dakka söyler sonra bırakır uyur sizden öylesiniz😂