pembeblog Bebegim beşiginde denedim gündüz uykularinda 10 dk zor uyuyor ama puset ana kucaginda 2 saat uyuyor hep onda uyumak istiyor gece uykuları besikte yatıyor . Bebegi böyle olan var mi 🙈
Deryaoz pembeblog benimkide öyle gece uyuyor ama gündüz sallanan ana kucağında 2 saat uyur normal yatırsam uyanıyor 15 dkya
Mom070 pembeblog Ben otomatik salıncak almıştım bu yüzden. Gündüzleri onda geceleri de benimle uyurdu.
nazatamina Hamak besiginde yada arabada yada bebek arabasinda veya pusette sallamamiz lazim gezmeyi seviyorum Allahtan
26262626 Benimki babynestte kendi uyuyor öğlen falan. Öğleden sonra akşamda ben dizimde sallıyorum. Ama sürekli uyusun diye zorlamıyorum artık. Kendi uykusu gelince daha uzun uyuyor