Merhaba hanımlar, Doğum yapalı 39 gün oldu yarın kırkım çıkıyor ama kanamam hala devam ediyor daha doğrusu şöyle izah edeyim yaklaşık bir ay sürdü kanamam sonra kesildi bir haftaya yakın hiç olmadı üç dört gündür tekrar başladı ve az değil adet kanaması gibi ve bazen küçük pıhtı oluyor. Başına gelen var mı sizce normal mi?