Herkese merhaba 24 gün önce doğum yaptım ve doğduğu günden bu yana kızımın memeyle bir alıp veremediği var anlamıyorum, meme reddi mi bu onu da bilmiyorum 🤷🏼♀️ memeye gelince sürekli homurdanıp ağlıyor emmeye başlayınca da çabuk yorulup bırakıyor yine ağlıyor genelde silikon uçla emziriyorum göğüs ucum az olduğu için öyle daha rahat tutuyor ama aynı sorun devam ediyor günde 1 kere de mama veriyorum çünkü sürekli ağlayarak emdiği için ne kadar emiyor ne kadar doyuyor anlayamıyorum hep açmış gibi geliyor bana 😢 mamayı da meme reddi yaşamamak için hep kaşık biberonla veriyorum hiç biberon kullanmadım, bazen de göğsümü sağarak yine aynı yöntemle veriyorum anladığım kadarıyla kızım kendini yormak istemiyor işine gelmiyor memeden çekmek hemen luk luk süt geldin istiyor biberondaki gibi ama hiç biberonda kullanmadım neden böyle oldu anlamıyorum her emzirme işkenceye dönüyor o ağlıyor ben ağlıyorum yetemediğim için 🥺 böyle bir durum yaşayıp çözüm bulan var mı acaba