10aylık bebeğim bebek arasını çok severdi sürekli çıkardık hava alsın diye fakat geçen gün araba da uyurken bi kamyonun sesınden aniden uyanıp ağlamaya başladı be artık binmek istemiyor her denememiz de çığlık çığlığa başına gelen bu konuda tavsiyesi olan varmı🙏🏻