Annekizz doktora gittim. Gebelikte safra talı ve böbrek taşı oldupunu öprendşm aşırı enfeksşyon akıntısı vardı. Kaç kutu antibiyotik içtim en son doktorum beni üroloji ye gönderdi ne alaka dedim taş düşüyorsun belki ddi bitmeyen bi enfeksiyon du. Sütü de oyüzden bramş annede bi sağlık sorunı varsa bebek onu içmez dedi. Maşallah hala da geliyor sütüm. Tadı da o yüzden değişik.