Mom4775 Yani hepi topu 2 verdim ama olsundu. Kalan 8 için şöyle güzel birkaç motivasyon cümleniz varsa alırım bir dal🤦🏽♀️
2minikannesi Mom4775 2 kilo gittiyse gerisi gelir başarabilirsin😊benim 5 kilo gitti inşallah yaza kadar eski halime dönecem kendime bir hedef belirledim o hedefe ulaşırsam en mutlu insan benim😂🤗
BirEylulMeselesii 2 gittiyse gerisi gelirrrr başarabilirsin yapabilirsin yazın fit bir vücuda sahip olabilirsin 😄
Mom4775 BirEylulMeselesii heh bana bunlarla gel arkadaşım çok sağol ama aklımda hep çikolatalar cipsler var😩
Mom4775 Mom088 ya klasik diyet spor kimseden farklı bişey yapmadım 🤷🏽♀️ Ama aklım abur cuburlarımda 😩
BirEylulMeselesii Mom4775 benimdeeee😅 bende diyete girdim spora başladım ama kaçamak yapıyorum Arada dayanamıyorum napimmm şekerim düşüyo😄
2minikannesi Mom4775 haftada bir gün canımın istediklerinden kendime ödül olarak yaptım onun dışında ara ara kaçamak yaptım🙈
Annesizanne Mom4775 ben doğum kilom 30 kilo almıştım 15 doğumda gitti gerisini kendim verdim ama artık bünye vermiyor şuan bile zorlanıyorum o yüzden ara vermek zorunda kalmıştım