Merozz
Oğlum tam beş aylık şuan. Bu zamana kadar öyle aşırı bir gaz problemimiz olmamıştı cok şükür. Taki geçen haftaya kadar. Bu zamana kadar her gün kaka yapardi bebeğim. Geçen haftanın başında kıvranmalara basladi. Karni sürekli gurul gurul 😣 arada gaz çıkarsa da kaka neredeyse hiç yapmadi. Çarşamba günü yaptiginda gayet suluydu. Yani kabız olma ihtimalide yok gibi. Yediğim icitigmde bi farklılık yok. Peki bir anda oğlumu sürekli ağlatan kıvrandıran uyku uyumasını engelleyen bu gazin sebebi ne olabilir? Fikri olan var mi hanımlar