mervesoku Merhaba sevgili anneler 🙂🌸 2 ay 20 günlük bebeğim var.. abisi grip oldu ve malesef dikkatli de olsak bebeğimizi koruyamadık bulaştı.. açıkçası ilerleme olmadığı için doktora götürmeyi düşünmüyorum.. sizin bilgilerinizi almak istedim🥰😊