5 ay sanırım hafta yazmışsınız, dedim ne oluyor yapamaz 😎 altı aylık şuan ancak ancak yapıyor hafta 6 buçuk sayılırız. Alıştırmalar oluyor gecikiyor derseniz yaptırabilirsiniz bir zararı olmaz. Geç döndü bizimki yani bazı şeyleri erken bazılarını geç yapabilirler, mukayese etmek sizi üzer, kıyas doğru değil önemli olan takipte kalmak, en kısa sürede sizinde yardımınızla yapacak 🙏