Ben de aynen öyleydim. 39+6’da sezeryan için gün aldık. O güne kadar kendi gelirse ne ala dedik ama hiiiiiö gelmeye niyeti yoktu. Sezeryana iyi ki karar vermişim. Bebeğim poposunda kakasıyla doğdu. Kanala tam yerleşmemişti. Hiç sancım yoktu. 40+1’de doğdu kızım. Hiç de kendiliğinden doğmaya niyeti yoktu😁😁