Kızlar acayip kötü bir koku oldu doğumdan sonra önceden hiç böyle terim kokmazdı başına gelen varmı kndmi çok kötü hissediorm ben bile tiksindm kndmden allahtan eşim şuan görevde o gelene kadar bi çözüm bulmam lazım böyle çok etkili bir deodorant var mı acaba