18 aylık bebeğim ve devamlı tıkanma mastit sebebiyle keseceğim sütten zaten aylardır kademeli azalttım hep onun isteği doğrultusunda. Kırmadan yormadan geçecek bir süreç olmasını diledim. Şimdi tamamen bırakınca var mı aklınızda şunu yaptım sorun yaşamadım diyeceğiniz şeyler. Kızım zaten gece uyumadan emiyor sadece o kadar tek meme şeklinde