Siz ne sıklıkla besliyorsunuz nasıl yapıyorsunuz acaba bu gece huzursuzluğu çok geldiğindenmi diye düşünmeye başladım. Şimdi ben uyanınca kızıma süt sonra meyve sonra süt ardından öğle yemeği iki saat sonrası süt daha sonra krema gibi hafif bişeyler uyurken süt bunlar iki üç saat arayla oluyo sadece meyveden biraz sonra süt veriyorum ayrıca gecede süte kalkıyo siz gece süt veriyormusunuz?