Ben araştırdım bir annenin doğumdan sonra analık izni bitince 60 gün yarım gün çalışma,6 ay ücretsiz izin,40 gün heyet raporu, kısmi çalışma bebek ilkokula gidene kadar sizce hangisi daha iyi.Ben 30 gün rapor alayım,60 gün yarım çalışma sonra ücretsiz izin alayım diyorum sizce doğru mu yaparım