Nazli35 Üzerinde ki tarife göre suyu ölçüp koyuyorum ama hiç kıvam almıyor sulu neden acaba ??? Biberon maması için ayrı kaşık için ayrı ölçüler var neden acaba yaaa biri beni aydınlatabilir mi neden kıvam almıyor mamayı daha çok koymam gerekiyor çünkü
Deletedmom_29 Nazli35 hiç kullanmadım ama acaba pişirilmesi gerekiyor da pişirmiyor musunuz? Ya da sıcak su yerine ılık su mu kullandınız?
[silindi] Nazli35 kaşık mamasını pişiriyorsunuz muhtamelen bende kaşık maması veriyorum oğluma arı mama kullanıyoruz tencereye 3 çay bardağı normal suya 2 buçuk yemek kaşığı koyuyorum karıştırıyorum kaynatıyorum 1-2 dakka soğutuyorum sonra soğurken kıvamı koyulaşıyor ocağı kapattığımda daha sıvı halde oluyor siz nasıl yapıyprsunuz kaşık mamasını tarif yazması gerek poşetin kutunun üstünde
Deletedmom_29 Nazli35 anladım. Bence katilaşmiyorsa fazladan toz eklemek yerine eğer ek gıdaya geçtiyseniz meyve püresi ile kıvam verin