11,5 aylık oğlum var 4 gündür ateşini düşüremedik 3 kere doktora gittik tahlillerde idrarda boğazda hiçbirşey çıkmıyor fitil verin düşmezse gene gelin diyorlar. Ama ateşi hep 38 civarlarda geziyor fitille rağmen bu ARada 2 tane üstten diş çıkardı ama hala ateş devam ediyor. İştahı falan yerindeydi bu sabah doktordan geldik iştahta gitti ishal de başladı ne yapacağımı şaşırdım artık😭 var mı bu durumu yaşananlar neden olabilir sizce