Merhaba
Daha önce post açmıştım doktora gittik bir sürü test yaptılar haftaya çıkar muhtemelen tamamı😣 bebeğim 1 ayda 500 Gr anca almış. Doktor muhtemelen süt alerjisi var dedi. Az kilo aldığı için gelişim geriliği çocuk zayıf dedi. Alerjili bebeklerde kilo alımı yavaş mi olur sizce? Alerjili durum ortadan kalkınca kilo alımınds değişim olur mu? Çok üzülüyorum 4. Ayında yoğurt mayalarim veririm falan diye düşünüyordum. 😣😣😣