Dorukhansmom Annecikler 3 ay 4 gunluk oglum var ve şu son 3 gundur ellerini surekli agzina goturup emmeye calisiyor 1 parmak 2 parmak derken yumruğunu sokup ağzına dis etlerinde gezdiriyor. Aç da degil ustelik ben emzirip gazını cikarip yatırıyorum aninda eller ağızda napicagimi sasirdim basina boyle bisey gelen oldu mu ? Daha cok kucuk diş degil mi cikarmak icin??!😣
fatima Dorukhansmom çok normal bizimkide aynı bazen iki elini birleştirip sokmaya çalışıyor sonra hızını alamayınca ağlıyor 😂😂
Dorukhansmom duaelvin evet ay gelisiminde elleri kesfetmesi normal ama acayip cuk cuklayinca bi gafip oldum ya. 😄
Dorukhansmom Nesooo ay uavrjm benim evet oglum ikisini sokamiyor bizde de hirslanip ağlıyor bide bazen.😄😄
Kubis Dorukhansmom benimde 2 aylık aynı canim. Her gören aç aç bu çocuk diyo oysa az önce yedirmisimdir🤦en sonunda bebegim tok diye pankart tasicam
Metindamla Kubis Ayy evet insan deli oluyor öyle sorulunca halbuki çocuğun gelişim özelliğinde var bu el emmek ama gel de anlat millete :)
Dorukhansmom Kubis ama hic tok degilmiscesine doyurduktan sonra o cuk cuklara kanip tekrar emzirmeye bile çalıştım inanin ben bile inandim bi ara.😋😑
Deletedmom324 Dorukhansmom ellerini kesfediyor. Elleriyle kesfediyor. Ay ay gelismeleri okumanizi tavsiye ederim. 😊
Dorukhansmom Deletedmom324 evet elleri kesfettigino biliyorum bu ayında zaten sirekli ellere bakarak agular yapıyor ama benn dediğim gibi bi an supheye düştüm yani..😐😟
Sedaaay Dorukhansmom 1ay 27günlük bebeğim 2.aya girdiğimizden beri öle geceleri bile uyanıp copcop sese uyanıyorum 🤪🤪ellerini keşfediyormuş okuduğuma göre 😄
Dorukhansmom Sedaaay evet canim evet cuk cuklu gunlere hoşgeldiniz.🙂 cok tatlı ama cok da evham yaptiriyo insana bi yerden sonra yok canim bu cocuk heralde ac diyebiliyosun doyurdugun halde..😊😅
Dorukhansmom zelihacakar oh akilli bıdık ne guzel 2 parmak yetiyo ona bizimki 1 avuc diğer elin parmagida yandann yandan giriyo bide cok sokuyo bazen kusacak gibi olunca geri cekiyor.😃
Ygz Dorukhansmom canım psikolojik olarak rahatlıyorlarmış diş olmasada bırakın yapsın hepimizin bebekleri yapıyor☺️
Dorukhansmom Metindamla var aynen ben bi an kendime bile anlatamamisken boyle buralarda soruvermisken millete ne diyeyim..🤣 neyse ki normal artik çok net.
Kubis Metindamla hep insanları kırmaktan kaciniyoruz diye böyle 🙈birine vericen lafı sonra oturacak😬bunu da yapınca yabani oluyoruz 🤷
Kubis Dorukhansmom buna anneler olarak biz kanaat getiririzde millete ne oluyosa,🤦🤷bı salın bizi yahu sizden çok biz düşünüyoruz bebeklerimizi 😪😏