2 aylık geceleri hep ayakta. Uyumuyor uyumuyor. 40 ına kadar çok iyi uyku düzeni vardı. 40 unda sünnet ettirdik coştu çocuk. Yatağına koyuyorum en fazla yarım saat uyuyor sonra başa sar kundağı açıyor salla Bidaha kucakta 😥 yanıma alayım dedim başta güzel uyudu artık orda da uyumuyor. Tükendim halim kalmadı gözlerim kıpkırmızı. Vücudum sanki dayak yemişim gibi ağrıyor. Her gün sadece 2 3 saatlik uykum var 😥 o da babası namazdan sonra alıyor ben uyuyayım diye o kadar 😟 ne olucak böyle ya 😭