eSved Neler yaptınız kızlar aksama yada yapacak siniz bende Nohut yemeği Erişteli bulgur pilavı Salata yada turşu Nevzine tatlısı yaptım Allah olmayanlara bol bereket versin
Marjinal_Anne2 eSved güveçte kaşarlı tavuk sote yanına pilav salata bereket versin rabbim 😅 tatlı yoj bunu ancak yetiştirdim 😣
Prensannesiyimm eSved tavuklu çökertme kebabı, pirinç pilavı, mercimek çorbası, salata tatlı yapmiycam ben diyetteyim yiyemedigim şeyi yapmam 😂😂
eSved Marjinal_Anne2 olsun canim her gün tatli olacak diye bisey yok ya gerçi ben yemekten sonra çayı tek icemiyorim.illa bişey olacak yaninda😂
1anne1bebe eSved 1 gün sabahtan akşama kadar iş yerinde 3 gün de evde pandemi den dolayı 24 - 72 yani
Ssevey eSved Erişteli bulgur pilavı güzel oluyor mu hiç görmedim yemedim de 😂 nevzine tatlısı ne ki 😂 bende dünden haşlamak vardı şimdi yeşil mercimek yapıyorum yanına da Allah kerim
eSved Ssevey güzel oluyor annem hep öyle yapardı bi dene istersen nevzine de Kayseri’ye ait bi tatli güzel oluyor oda internette n bakabilir sin tarifine