Bebeğim 50 günlük yaklaşık 10 gündür kaka yapamıyor dün ndoktrumz mamayı degistrdi gaz damlası zaten kullanyrduk ama bu son iki gündür çok çok daha kötü geçiyor , yatmıyor uyumuyor hep kucağımda , meme de sakinlesyr sanrim meme de fayda etmyecek artık , siz bu sorunları nasıl çözdünz 🤦