Damla29 maşallah çok iyi uyuyor ama gündüz uyumamasın sebebini ben çözdüm arkadaşım. Geç yattığı için geç kalkıyor bu seferde gündüz yorgunluktan uyumuyor . Akşam bebikoların en geç 9a doğru uyumuş olması lazımmış çünkü saat 11 ile 5 arası vücutları büyüme hormonu sağlıyormuş bunuda derin uykuda yaptığı için en geç 9 da yatsın ki 11de derin uykuya geçsin diyorlar. Ne kadar doğru bilmiyorum ama öyle diyorlar . Benimki de geceleri çok uyanıyor ondan gündüzleri uyumuyor düzensizlikten napcaz bu bebikoları bilmiyorum