Merhabalar,
1 ay 16 günlük bir oğlum var. Gündüz ve gece ne zaman isterse, bazen sadece ağladığında regüle edebilmek için meme veriyorum. Ortalama 15 dakika kadar emiyor. Bu düzende genellikle geceleri 3 saatte bir, gündüzleri saat başı emiyor. Bir itirazım yok ama sadece çok mu sık besliyorum emin olamadım, ilerde sorun yaşar mıyız acaba? Tecrübeli annelerin yorumlarınu bekliyoruz.