KUMSAL2020 gamzervaybulut ben hala alamadım ilk 40 günü yatırdılar ama diğeri duruyor hala dığum iznim biteli 15 gün olacak
Egelim gamzervaybulut doğum öncesi ücretini doğumdan 1 ay sonra, doğum sonrasını da doğumdan 3 ay sonra almıştım.
Melek200121 Normalde rapor süresi bittiğinde muhasebe işleme aldığında tutarın hepsi 1 hafta içerisinde yatıyor. Fakat ben beklemedim raporumun bitmesini. Ay sonunda rapor başlangıç tarıhinden o güne kadar olan süreyi (2 aylık) muhasebe işleme alınca SGK ödemeyi 3 gün içinde hesabıma yaptı. Geri kalanını da rapor süresi bitince alıcam.
Egelim gamzervaybulut Evet, raporunuzun bittiği tarihten 1 hafta sonra gibi bir sürede yatıyor. Bizim muhasebeci eğer istersen her ayın 15’nde hatırlat, ben raporunu onaylayınca, aylık alabilirsin demişti ama ben toplu almak istediğim için bekledim.