Selam hanımlar
Ben sadece emzirmiyorum ama adet oldum bu dönemde.. bebeğim şimdi meme de çok huysuzlaniyo agliyo memeden gelen süt azaldığı için sanırım bende mama aldık takviye yapmak için ama mamayı verirken de aynı şekilde huysuzlandi içmek istemedi..emzirme döneminde adet olup sadece emzirmeye devam eden var mı?