Bebeğim adeta kolayı çalkalayıp kapağını açınca çıkan köpüklere benzer kaka yapıyor ve cok sıvı. Köpükler dışarı çıkınca sesi bile duyuluyor ilk defa başıma bu şekil geliyor önceden de olmuştu ama cok minikti bu bambaska. 4 gündür de göbeği normalde olduğundan çok daha şiş.5 aylık olmak üzere hala gaz sorunu bitmiş degil ama bu şişlik gaz şişliği degil besbelli. Kaka da yapsa pırt ya yapsa geğirse de şiş. Doktoruma sordum kaka tahlili yaptıracağız ama korkuyorm.