Ankakusu zamanla geçecektir malesef . Ben çok çektim kanlar aktı yaralar oldu mantar oldu kızım Emince canımdan can gidiyordu üç ay bu durumu çektim kullanmadığım ilaç kalmadı bitkisel ilaçlar kalmadı babaanne ilaçları kalmadı o kadar çok şey denedim ki hiçbir şey işe yaramadı sonra zamanla alışınca meme yaralar da kendiliğinden iyileşmeye başladı..Ama benim için çok zor süreçlerdi bebeğim meme reddi yaşayınca pompa kullanmak zorunda kaldım sağma makinası o daha beter etti sağdım biberonun içine kanlar aktığını bilirim yani biraz sabredin geçecek inşallah