Ozge6174 Merhaba hanımlar ablamın oğlu 8 yaşında ve işe gidiyo çocuk evde tek kalmaması için (malum okullarda kapalı) bi çözüm arıyoruz oyun etkinlik evi gibi belediyelerin bi yeri varmı yada bildiğiniz bi çözüm ankarada ?Çok teşekkür ediyorum şimdiden