Ya annelerim eskiden evime 5 lt sütle yoğurt yapardım mis gibi olurdu. Şimdi bebeğim için günlük yapmaya çalışıyorum 1 lt ya da 2 lt alıp küçük kavanozlara mayalayorum tutturamıyorum. Ne kadar maya koyuyorsunuz sütü sıcak mı ılık mu koyuyorsunuz dışarda ne kadar bekliyor yardımcı olur musunuz lütfen