Selam kızlar 3 ay 28 günlük bebeğim var.Ve bazı özel sorunlardan dolayı mamayla besleniyor.Sağlık durumu çok şükür ki yerinde ebe bugün mamayı değiştirmemizi önerdi.Daha önce"Aptamil,SMA,Herobaby"kullandık ve en son Smilac’la devam ettik.son kontrolde 6200 kg idi.Bu kontrolde ise 6600 kg olmuş.Biraz az kilo almış.Seveceği,güzel kilo almasına yardımcı bildiğiniz önerdiğiniz bir mama var mı?Bu aylarda olan bebeğinize ek gıda tarzında mamalar varmış.Kullanan veya memnun olan var mı?Araştırıyorum ama kafam allak bullak emzirememenin verdiği üzüntü yetiyor ne yapacağımı şaşırdım😔tecrübeli olanlar yardımcı olursa çok çok sevinirim👍🏻