Tatlihayat Recep Bey şuan ki doktorumuz hatta ilk bebeğimin de doktoru o fakat net konuşmuyor , bir sürü tahlil vs o kadar uzatıyor ki hem maddi hem de manevi olarak yıpratıyor açıkcası Kızım 2,5 aylık uzamış sarılığı vardı o kadar çok tahlil yaptırdı ki çok şükür anne sütüne bağlı sarılık çıktı ama o süre zarfında çok yıprandık bir de dediğin gibi whatsappta net konuşmuyor 🙄 kalça ultrasonu için götüreceğim o nedenle farklı bir doktor araştırıyorum