zynpncr Altı buçuk aylık bebeğim. Üst diş etleri şişmiş iyice. İki üç gündür böyle huysuzdu ama bugün delirdi iyice. Uyanıkken emmiyor. Zaten uyutamıyorum ne yapacağımı şaştım
Herbokalog Canım jel kullandinmi benim bebegim daha belirti vermedi ama yeğenim var oda aynıydı jel azda olsa rahatlatmisti
Herbokalog zynpncr ismini bilmiyorum ama oda eczaneden almıştı doktoruna danışıp sizde bi sorun isterseniz doktorunuza