ilkgozagrimm Selam kızlar kızım 17 aylık olcak çişin geldimi dedigimde tuvalete dogru gidiyor çiş dıyor birde dün kaka yapmıştı ben birşey demedim yere yattı altına bakmam için bana erken geldi ama birde tecrübeli annelerimize sorayım dedim 💕
GoGirl ilkgozagrimm yegenim 18 aylikken ogrenmisyi 18 36 ay arasi tamamen cocuga gore degisen bir durum bizim yaz ayi 2 yasa denk gelmisti oyle ogrettim ama kucugu 18 20 aylik yaza geliyor durumuna gore deneyecegim hazir olursa
Kuzummm ilkgozagrimm erken . Gelişimsel olarak 24 ayı doldurması lazım sonra sıkıntı olur tuvalet eğitimine de bir kere basladın mı tekrar beze dönmek daha da sıkıntı olur. Oyle yapıyor olabilir ama kasların kontrolünü sağlayamaz o olgunluğa ulasamaz kaldı ki ulasanlar bile kacırıyor bazen.
ilkgozagrimm Cheddar evet bezini cıkarttıgım zaman asla tekrar bezlenmek istemiyor bezlemek için kırk takla atıyorum 😂
nilbuglem ilkgozagrimm lazımlık alıp tuvalet eğitimi değilde iletişimini kurabilirsiniz bence ☺️ 2 yaşında da bezi atabilirsiniz tamamen benim görüşüm 💜