ozsim Selam , bebeğimde egzama çıktı , omuz göğüs ve kafasında.doktorumuz advantan krem ve cosmed marka temizleyici krem ve yoğun nemlendirici kremini verdi. Bu markayı kullanan var mı? Bugün kullandık bebeğimi yaktı çok ağladı.
[silindi] ozsim canım resm atabilirmisin benim kızdada başladı ben anlayamadım ne olduğunu bir karsılastırmak ısterim :/