Purely şöyle ki asla ben diretmedim.illa 2 uyku olacak diye.tamamen kendi arzusuna göre uyanma süresine göre hareket ettim.ama sinyal soyle bir gun 2 uyku yaparsa bazen sadece öğle uyumaya basladi.ama öğle uykusu kisa oldgu için aksama cok yorgun düşüyordu.bnde bu durumu düzeltmek adına tek uykuya geçirmeye teşvik ediyorum.yine zorlama diretme vs asla yok.