Hiranursare dogduktan 2 hafta sonra takilmamasi gerekiyor diye yazi okumustum ellerini keşfetmesi ve elde koku ve mantar oluşabiliyormuş havasız ve terli kaldigi için ben dogduktan 2 3 hafta sonra cikarmistim evet eli soguk oluyordu ama bu uşüdugu anlamina gelmiyor ense ve gogsunden anlayabilirsinz üşüduğünü cikardiktan sonra eli sıcak oluyordu ilk bi kac gun soguk oldu dahada olmadı alıştı vucudu