Suan aglayarak yaziyorum size. 21 gunluk egitim bitti. Cok ilgili cok naif bi insana rastadim diger bilindik hicbi yontemi uygulamadan kizim icin ufak ufak destekleri keserek ilerledik hic aglama vs yasamadim buraya kadar hersey guzel. Ama gelin gorunki kizim ole inatci ole tuhaf ki gunu gununu tutmuyor suan 12 den beri ogle uykusuna yatirmaya calisiyorum. Her bebegun her ayin bir standart uyku saati var tahimini bilinen. Kizim bunun cok otesinde. Kendim artik bittim tukendim cabalarken. Ben igne iplige dondum. Ole yorgubum ki. Egitim hala devam ediyor kadin bizi birakamadi. Benimse sinirlerim gun ve gun erimeye devam ediyor. Sabahtan beri bir uyku bile yaptiramadigim kizim ve bu hapsolmus hayatim nezaman gun gorecek sabrim tasti…