Minielf Bebegim 4.5 aylık bu zmana kadar hiç gaz sorunumuz yoktu ama 3 gündür felaket arkadan gazını cıkartıyo ve uykusunu bölüyo bu durum gece bu yüzden uyuyamıyor. Bende gazlı birsey yemiyorum sürekli rezene kimyon cayı içiyorum neden böle anlamadım
Canann21 Minielf Aynı benim bebeğimde öyle zorlanmıyor rahatça çıkarıyor ama sürekli pırt pırt Gece uyanması fazla olmuyor da arada bir uyandırıyor Anlamadım