_KereminAnnesi_ Merhaba kizlar 🌸🌸 bebeğime mama sandalyesi alicam karar veremedim aslında pregonun mama sandalyesini beğenmiştim ama videolara bakinca kafam karıştı ikea nin bide pilsani cok öneren var kullanan varsa yardımcı olabilir kii
squirtle _KereminAnnesi_ canm halam önerdi pilsanı memnun ilk bebeğinde baya konforlu bişey almıştı ama şimdi pilsanda bebeğinin kendi kontrolünü daha iyi sğladığını söylüyor yarın bime gelicek ben 2 tane bulabilirsem alıcam😅
_ADA_ _KereminAnnesi_ chicco kullanıyordum oğlumda. Çok kaba ve yer kaplıyor diye bir de ikea dan almıştım. Banyosunu bile onda yaptırıyordum. Tatile bile giderken yanımda götürdüm bence çok kullanışlı.