hzlssmoom Anneler merhabalar, kızıma bugün çorba yaptım diyelim bugün ve yarın öğlene kadar iciririm geri dökerim bekletmem . Yani 1 buçuk gün dolapta beklemiş olur yaptığım günden . Sizler ne kadar bekletiyorsunuz . Günlük çorba yapmak mı gerekli sizce ?
Prensannesiyimm hzlssmoom Bende o şekilde yapıyorum canım yaptığın gün ve ertesi gün içiriyrum kalanini ya ben içiyorum 😂 yada döküyorum
Mommysharkdoodoodoodoo hzlssmoom öğlen yaptığım çorbayı bir dahaki akşam içiririm en geç kalanı bahçedeki sahipsiz köpeklere ekmek doğrayıp veriyorum ziyan olmuyor böylece. Ama zamanla sanırım tek kaselik ya da 2 kaselik yapmaya elim alıştı genellikle kalmıyor oğlumun yemekleri ertesi güne.
hzlssmoom @Mommysharkdoodoodoodoo @Gencanne_19 @Prensannesiyimm Teşekkür ederim , genelleme aynıyız ,😂
hzlssmoom AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bazen düşünüyordum acaba 1 gün verip ertesi güne başka bişey mı yapmalıyım diye ama sanırım bütün anneler ayniyiz😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi hzlssmoom Yeni ek gıda döneminde öğünlük taze yapardım. Şimdi öyle yapmıyorum. 😂
Mom44454 Ben günlük yapıyorum öğlen bugün mesela tarhana yapmışsam yarın yoğurt çorbası yapıyorum. Önceden bende fazla yapıyordum artıyordu şimdi bir su bardağı su ile yapıyorum tam bir kase oluyor kalmıyor
Mom622626 hzlssmoom benimki 2,5 yaşında artık rahat davranıyorum biz ne yiyorsak o da onu yiyor. Bizim evde zaten günlük yemek yapılır pek kalmaz ertesi güne kalsa bile veriyorum.
Bsecill hzlssmoom yaptığınız yemeği-çorbayı 2 gün verebilirsiniz dedi bana doktor hergünde yemek çorba yapılmıyor valla
dygcm hzlssmoom genelde taze yapıyorum yani tam zaten bi içimlik ayarlıyorum onuda bıtırıyo ama kaldıgı nadır zamanlar oldugunda koyuyorum buzdolabına ertesı gunde verıyorum
Hotic hzlssmoom bende yemekleri iki günlük yapma hastalığı var 🤪 bugun yediririm yarjn yediririm biter