Glsm28 Kızım iştahsız bir bebekti hep o yüzden anne sütü reddi mama reddi yeme reddi çok yaşadık ve pütürlü bu yüzden yedirtmedim ağzını açmıyordu.Şimdi 1 yaşına geldi hala devam pütürlü yemiyor .Doktorum evet geç kalınmış ama illaki bir gün yiyecek dedi.Sizin durumlar nasıl ya da pütürlü yemeyip sonra nasıl bir yol izlediniz lütfen yazın
S_ezel Glsm28 Özellikle birşey yapmadım aslında, benim oğlum da bulamaç, mama gibi, muhallebi kıvamında birşey yemiyor, Sadece blw istiyor, 1 yaşına girdiğinden beri de iştahı yok sadece çubuk kraker yiyor, akışına bıraktım
Vaesbah Aynı sıkıntı benim bebeğimde de var maalesef. Oğlum 9 aylık asla pütürlü yemiyor. Yediği an istifra ediyor. Mecbur blender ile devam ediyoruz.
ikranur8 Elinde yediği şeyleri yemiyor mu peki kendi bende alıştıramıyordum ama elimde yiyebildiği şeyleri sık verdim bide dil ortasına değilde yan taraflarına koydum ve verirken kaşık değil elimle verdim alışana kadar şuanda pütürlü yiyor yani sıkıntı böyle atlattık biz benim kızımda baya zorladı beni bu konuda ama genel olarak yemeği reddediyor benimki 🤷♀️