27 günlük bebeğimin suratında iki haftadır sivilce gibi kabarcıklar vardı doktor sütün yağlıdır ondandır geçer dedi fakat 4 gündür sivilceler gitti kırmızı leke gibi kabarcıklar oluşmaya başladı sadece iki yanağında vardı ama şimdi alnında ve hafif boynunda da var yaşayan var mı bu durumu ? Neden olabilir ?