Cheddar Mom078 8de falan uyansa 11 gibi uyur aslında. Sabah kalkışları biraz geç canım o yüzden uykusu gelmiyordur
Balkizlarim Mom078 evet 😁yani benim bı ara gündüz uyku hiç yoktu şimdi ayağımda salliyorum derse katilcaz diye bı uyuyacak 2,30 a kadar kalkış saatini bile ezberledim 🥺😁
Arasannesi Mom078 bilmem mi.zor bir bebiş annesiyim ben de🙂bu ay bir de atak var tabi o da çok etkiliyo biz dolu dolu yaşıyoruz da her atak dönemini. inşallah geçicidir merak etmeyin
denizdekibulut Mom078 Çokta kötü bir şey değil aslında ama erken.Atak, sendrom falan var mı o aylarda?🤷🏻♀️
MerveDerki Mom078 yok canım hiç zannetmiyorum tek uykuya şu an geçtiğini. Sabah geç kalkıyosa büyük ihtimalle ondandır benim oğlum 8 buçuk aylık geç uyanırsa o bile imkanı yok 2 uyku uyumuyo ama erken kalkarsa uyuyo. Geç mi kalkıyo senin ki.
Woody Mom078 valla küt diye 2 uykuya geçmişti, bu aralar teki zorluyor gibi. Hayırlısı be artık. Akışına bıraktım. 🙄
MerveDerki Mom078 hadi ya 🤔 Allah Allah o zaman atak zamanı falan mı acaba uyandığı saat normal çünkü
Omertalhaa Mom078 görünürde dış olmasına gerek yokmuş canım o daha gelirken bile bebeği huysuz ediyormuş.
Woody Mom078 az önce 1 yaş atagı oldugunu okudum. Valla yarın dilekçe verip işe başlayacagım ya. Kesin daha az yorulurum
Mom078 MerveDerki Atak zamanı göstermiyor ki genel keyfi de maşallah bekleyelim bakalım ne çıkacak Altından
Ozgebrar2019 Mom078 1 yaş atağında kızımda ikinci uykusuna direndi hep. Ama ben düzenini bozmamak için elimden geleni yaptım. 15 aylık hala 2 uykuya devam 🥰
MerveDerki Mom078 inşallah öyle bişey değildir ya aman sağlığı yerinde olsunda belkide erkenden tek uykuya geçicektir 😄🙈 🙊
Demirac19 Mom078 biraz erken sanki tek uyku için ama bence tek uyku daha iyi en azından akşam erken uyur sabaha kadar