Kızlar selam 28 aylık ikizlerim var birde yardımcı ablamız var. Herşey iyi güzel ama gündüz ve gece uykularına geçerken bir oğlum asla bensiz uyumuyor.
uyutma şeklimde beşiklerine koyarım telefondan pış pış açıp cıkarım kendileri uyur bukadar. Aynı şeyi ablamızda yapıyor ama asla uyumuyor ağlıyor. Bazen işim çıkıyor öğlen uykusunda evde olamıyorum aksıyor. Buna nasıl bir çözüm bulabilirim ?