Kızlar bır postta gordum bende detaylı ogrenmek ıcın post actım merak edıyorum ve pimpiriim bu konularda sımdı sızden bılgı almak ıstıyorum tecrubelı anneler
cocugum uc aylık d vıtamını ne kulanıyosunuz en ıyısı hangısı ve kan ılacı varmıs ona kac aylık baslanıyor