Bebeğiniz dönüyor mu? Ne zaman dönmeye başladı?bir de baba dede diye okunaklı heceler çıkarıyor mu? Dün doktora gittik dönmesi lazım dedi ve baba dede demesi lazım dedi.benimde moralim sıfır şuan.bizimki yerinde çırpınıyor.dönmek için hiçbir şey yapmıyor.oyuncaklarıyla her şeyle deniyorum yok.dönmüyor.bakıyor onlara sadece.ağlayıp beni istediğinde de anniii diye ağlıyor.başka da değişik sesler çıkarıyor ama hiç biri anlaşılır değil.çok merak ediyorum.