Merhaba arkadaşlar
Sütüm fazla olduğu için bir miktarını sağıp buzluğa koydum. Fakat buzluktan çıkarttıktan sonra bebeğim bu sütleri içmedi belki içer umuduyla birsuru süt sagdim buzluk süt doldu. Bebeğim şuan 9aylik ve buzlukta 6ay önce sagdigim sütlerim bile duruyor. 6aydir sakladigim sütleri ne yapmalıyım. 6ayda süt bozulmusmudur.