Ozi12345 Kizlar sütüm çok az olduğu için 2 saatte bir sagiyorum cikanida dolaba kaldırıyorum bir biberona koyuyorum her seferinde öyle üst üste biberona süt koymam doğru mu sizce ? Yoksa her seferinde başka biberona mi koyayım
minelium Ozi12345 öyle olmaz malesef her ikisi de aynı ısıda olması lazım eğer sagip buzdolabına atıp üstüne tekrar takviye yaparsanız olmaz
Dlk_kk Ozi12345 sütler aynı sıcaklıkta olduğu sürece üst üste koyabilirsiniz . Yani yeni sagdigin sütü hemen buzluktakinin üzerine dökme ikisinide eşit sıcaklığa getirip öyle birbiri ile karıştırın.
Yarim_Kilo_Kiyma Ozi12345 Aynı yere konulamaz, süt soğuk zincirdir ısıları eşit değildir. Allah korusun çok korkarım. Her sağdığınızda başka biberona koyun derim. Hatta yarın bime biberonla gelecek wee marka fiyatlarında uygun alın isterseniz işinize çok yarar
AlpBeyinAnasi Üst üste koymak için önce ayrı kaplarda eşit ısıya getirmen lazım sütü. Mesela soğuk sütü ılık süte eklersen bozulur